torsdag, januari 15, 2009

Prinsessan i huset!


Vet ni vad? I förra veckan var bankens mäklare här för att värdera huset. Han tyckte det var fint och välbyggt och i början av den här veckan kom värderingen på posten. Han värderade huset till 3,6 milj kr. Fatta! Jag skulle aldrig ha råd att köpa det här huset om det var till försäljning. Nu kännar man sig lite som en prinsessa.

För övrigt så bloggades det friskt om ovanstående lampa igår runt om på bloggarna. Denna lampa är en nyhet från ikea. När jag såg den på bild igår blev jag riktigt glad, den var så fin tyckte jag. Men...igår när jag jobbade hängde den i entrén och tog en ofantlig plats. Har man vanlig 2.40 takhöjd så finns det ingen chans att man kan ha den, tyvärr. Nu vet ju inte jag om den kommer i fler storlekar förstås, men jag tyckte nog att den var en aning plastig också. Synd på en sån fin idé.

2 kommentarer:

Millis sa...

Jag tycker den var riktigt rolig, var den aaaningen mindre skulle den vara fin i mitt vardagsrum.

Tina T. sa...

I mitt med:), men ett vardagsrum är ju mer än en lampa. Tänk om de gjort dem som en jordglob ungefär, fan vad de skulle sälja.