måndag, januari 19, 2009

Varning för manliga älvor.

Jag skrev ju tidigare om Fannys "ovänliga skrikord". Det var faktiskt mer än skrikord. När jag fick se lillasyster hade hon djupa rivmärken över rygg och bröst. Hon hade nämligen stängt av Fannys lekdator gång på gång. Men tro inte att det var Fanny som rivit henne, nej, det var likt händelserna på Slagvägen som ni kan läsa om här, med den rafflande fortsättningen här, någon helt annan som låg bakom.
Men hemma hos oss är det inte illvilliga gosedjur som härjar. Nej hos oss är det stora älvor av det manliga könet som flyger in och river småsystrar.
"- Men, de kan flyga så tyst att mammor inte hör, och pratar gör de inte heller".
Så nu vet ni det. Akta er för älvor av det manliga könet, de rivs med all sannolikhet

2 kommentarer:

Petra C sa...

ooops, det var värst! Fast mina barn turas ju om att bitas och putta ner varandra ur soffan så jag kanske inte ska oja mig så mycket ;)

Millis sa...

Iiihh, det låter läskigt... vet inte om jag vågar komma och hälsa på imorrn då...