onsdag, november 21, 2007

Allt känns bättre idag!

Idag har jag lugnat ner mig. Faktum är att det var ganska skönt att gråta en skvätt Man känner sig så renad efteråt på något sätt. Imorgon ska Fanny få en "Lotta"-frisyr. Så träffar ni henne så påpeka att hon är väldigt lik Lotta på Bråkmakargatan (risken finns att hon kommer vara slående lik, eftersom hon kallas för Lotta på dagis). Jag har peppat henne hela dagen. Just nu är hon överlycklig att hon ska få klippa sig för då får hon alltid färg i luggen innan hon åker hem. Hon har pratat flera gånger om vilken färg hon ska välja. Dessutom så blev hon lite uppmuntrad ytterligare idag när det visade sig att hon fått post från "älvorna". I skälva verket så var det jag som hade inhandlat ett par hett efterlängtade glittriga "klick"-skor som jag la i ett kuvert och låtsades att det kommit med posten. Så det har låtit "klick klack klick klack" hela kvällen här hemma. Återkommer med bild på en omstylad Fanny i morgon.
Kram
Tina

Inga kommentarer: