tisdag, november 27, 2007

Symaskinen går på högvarv

Nu syr jag så det ryker. På söndag ska jag och två andra företagare ha en liten utförsäljning på våra sortiment. Jag har en hel hög med 2:a sorteringar som innefattar både provfiltar, mössor med sneda tryck och örngott med tryck som inte uppfyller kraven. Jag har haft två sådana utförsäljningar förut och det har gått bra. På söndag hoppas jag att det kommer mer folk och att jag blir av med det mesta. Jag har ju inte så stort arbetsrum så om jag blev av med en del så skulle det underlätta avsevärt. Jag kommer även sälja från ordinarie kollektionen så det är det jag håller på att sy upp. Ska säga att det inte är lätt att få tiden att räcka till just nu. Lilly är fortfarande krasslig och hade pipiga luftrör i natt (ska till läkaren om 20 min). Micke är fortfarande dålig och var hem här och proppade i sig Alvedon. Men skam den som ger sig. Jag kan ju konsten att trolla med knäna:)

Kramar från en som behöver mer tid.

Inga kommentarer: