onsdag, november 28, 2007

Sjukhuset Engström AB

Vi borde ombilda vår familj till sjukhus, där man aldrig blir frisk. Micke är hemma nu igen, Lilly fick Bricanyl i flytande form för att få lättare att andas. Själv så verkar jag immun mot allt vad förkylning heter men min lott verkar vara magsjuka. I morse vid halv sex när jag hämtade Lilly så bubblade det till utan förvarning i min mage och sen fick jag en gratis tarmrensning (eller tre). Annars mår jag bra. Har inhandlat blåbärssoppa och cola, så det ska nog bli ordning på den här magen också.
Måste bara skriva lite om det underbara vädret som vi har nu. Minusgrader vindstilla och sol. Jag vill bara bylsa på mig och gå ut i skogen, fast det vore inget roligt om kroppen får för sig att ge mig gratis lavemang då....så jag håller mig på toaavstånd idag:)

Kram
Tina

Inga kommentarer: