torsdag, november 15, 2007

Stackars småbrudar!


Stackars mina små tjejer. De har ärvt något från mig som inte är så kul. De blir svullna och rödflammiga i hela ansiktet när de gråter. Det kommer ganska snabbt, även när vi bara smågråter (typ till någon sorglig film). Fascineras fortfarande över filmgråterskor som ser ut som en frisk fläkt med lite dagg i ögonen. Finns det verkligen folk som kan gråta så fint?
Själv så blir jag även rödfalmmig på bröstet när jag har starka känslor, det kan vara att jag är arg, ledsen eller glad. Hoppas tjejerna slipper det.

Kram
Tina

1 kommentar:

Isabelle sa...

Usch, jag vill bara hoppa in och krama om henne. Själv får jag så tjocka ögonlock när jag gråter att jag knappt kan se, och de håller sig kvar i flera timmar. Ibland när jag vaknar på morgonen förstår jag att jag måste ha gråtit hysteriskt under natten, för mina ögonlock är som två tjocka korvar.