lördag, januari 26, 2008

Förälskad!


Jag har hittat en dörr från Nacka Byggnadsvård som jag är helt förälskad i(är galen i "kryss"). Den vill jag ha till lilla toaletten i vårt blivande hus. Självklart ska den renoveras. Slipas och målas, igen och igen. Förmodligen byta ut glaset till ett frostat glas (så man får göra sina behov ifred). Men är den inte underbar? Sen att nära och kära i min omgivning inte är lika entusiastiska (inga namn nämnda) det struntar jag i. Det gäller bara att övertala och övertyga och hoppas att ingen annan hinner förälska sig innan min övertalningskampanj är över. (och gud nåde den av er läsare som skulle få för er att köpa den före mig:))

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår dig för det var den snyggaste dörr jag någonsin sett........ du beskrev den för mig men jag tänkte mig något grövre vad gäller fönstren....men denna dörr är så mjuk i sina former trots massivt trä. Jag kan bara säga "go for it"
P & K mamma