onsdag, januari 09, 2008

"Liten Kärlek" blir ekologisk?


Igår när mitt hemska brev kom, damp det även ner en ny tygkatalog från min grossist.
Inte så många nyheter, men det fanns en som fångade min uppmärksamhet. Tre nya ekologiska bomullstrikåtyger. Är lite sugen på att byta ut "liten kärlek" till ekologiskt tyg. Blir då ca 15:- dyrare. Tankar på det? Finns det intresse? Sen skulle jag vilja göra en helt ny filt i natur med en som vanligt liten finurlig etikett som har med det ekologiska att göra. Ni återförsäljare (om ni läser det här).
Har ni haft någon förfrågan på ekologiskt?

Kram
Tina

3 kommentarer:

Isabelle sa...

Nu är jag ingen återförsäljare, men det tror jag starkt på!! Kram isa

Anonym sa...

Hej Tina,

Jag tror starkt på det själv och har fått förfrågan! Så mitt svar är JA!

Anonym sa...

Allt ekologiskt ligger i tiden så det är en jättebra idé.
Många kramar, Pia