torsdag, januari 17, 2008

Ska "vila pågår" fortsätta vila?


Ja, nu när det är nytt år så blåser ju ändringarnas vindar in. Mitt påslakanset "vila pågår" har ju hängt med sedan starten, och i höstas hade jag definitivt bestämt att lägga ner produktionen. Bara dagar senare så får jag ett mejl från en jätte intressnat återförsäljare som bara vill ha "vila pågår". De är inte intresserad av något annat. Hmmm hur göra? Det som tar emot är att det är en jobbig process att framställa dem och dessutom har grossisten höjt priset på tyget med 5:-. Det låter kanske inte så mycket, men det blir en del på alla meter jag köper in och det måste ju läggas på till återförsäljarna. Tycker ni att "vila pågår" är värt det? Jag älskar ju själv det påslakansetet och jag har det självklart till mina barn, men....
Bilden ovan är när Fanny var omkring två år och hade 39 graders feber. Hon bäddades ner i soffan och somnade som en stock, bilden är alltså inte arrangerad. Och då fick man tassa på tå, för då pågick vila.
Kram från en velig företagare.

Inga kommentarer: